.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره‌برداری از3پروژه آبرسانی روستایی مازندران

مدیرعامل آبفار مازندران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در راستای انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی، شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران سه پروژه آبرسانی را افتتاح می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، محمد حسین برزگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و پاسداشت هفته دولت اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در این هفته سه پروژه آبرسانی را در شهرستان‌های نکا، محمودآباد و رامسر افتتاح می‌کند.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل افتتاح پروژه آبرسانی روستای ولاشد نکا، مجتمع عشق‌آباد محمودآباد و آبرسانی روستایی لتر رامسر است که با صرف اعتباری بالغ بر 35 هزار میلیون ریال اجرا و آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به مشخصات فیزیکی این پروژه‌ها گفت: احداث مخزن هوایی فلزی در ولاشد نکا با 100 میلیون ریال اعتبار و بهره‌مندی 130 خانوار این روستا، نصب دستگاه فیلترشنی با 500 میلیون ریال اعتبار در محمودآباد و برخورداری یک‌هزار و 300 خانوار 10 روستا و نیز احداث دو مخزن بتنی و لوله‌گذاری 5/2 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع با 2 هزار میلیون ریال اعتبار و بهره‌مندی 27 خانوار دو روستای لتر و طالش‌سرا از پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها با وجود کمبود اعتبارات با تلاش فراوان آماده شده است.

برزگر ابراز امیدواری کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات پروژه‌های نیمه کاره هر چه زودتر به اتمام برسد و مردم روستاهای استان بتوانند از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مرداد 1392
نمیدونم چرا پروژه آبرسانی روستای نوکنده چهاردانگه ساری با اینکه بودجه مورد نظر تامین شده بود هیچ وقت اجرایی نشد.
پولش کجا خرج شد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.